Monday, November 16, 2015

Autumn Street Style


Zara coat
Le chateau trousers and shoes
Costa Blanca top
Scarf from China

A classic trench is a fall staple. I recently got a new one from Zara that is surprisingly warm and fits like a glove. It's been one of my go-to jackets this fall because it protects you so well from the wind and happens to also be water resistant, although for those really wet days, I'd probably stick with a rain coat. I love how it looks with a pair of wide-legged trousers and a pop of colour. And by the way, if you ever want to feel like a detective, just throw on some black gloves, boots, and collared-shirt. Just sayin'.
                                                            

3 comments:

  1. Not all people write sympathy message very well,because they don't know the word which is suitable for these kind of messages,that is why our blog present you the best collection of word,you just need to view our blog to know more.

    ReplyDelete
  2. غذاء النمل الأبيض قبل التطرق إلى ذكر طرق مكافحة النمل الأبيض لا بد من معرفة ما هو غذاء النمل الأبيض، حيث يتغذى النمل الأبيض بشكل رئيس على السيليلوز، وتحصل عليه من مصادر مختلفة مثل الخشب والأوراق والعشب وسماد الحيوانات العاشبة، وتتناول الأخشاب السلمية أو المتحللة بشكل بسيط، ويقوم النمل الأبيض بتجميع الأوراق والقش وتخزينه في مستعمراتها لتتناوله فيما بعد، ويُوجد في أجسام النمل الأبيض البروتوزوان التي تُساعد في هضم السيليلوز عن طريق إفراز إنزيمي السيليلاز والسيليوبياز اللذين يعملان على تحليل السيليلوز إلى الجلوكوز وحمض الخليك، كما يتغذى النمل الأبيض على الفطريات لأخذ حاجته من الفيتامينات والبروتينات، ويمكن الحصول على الفطريات من الخشب المتحلل، ويقوم النمل الأبيض ببناء حدائق من الفطريات التي تنمو على الأمشاط، واستهلاكها بشكل كامل والاستفادة منها كغذاء، ويتغذى النمل الأبيض أيضًا على لحوم البشر التي تُسيطر عليها وعلى الجلود الميتة أو على الأفراد المتوفين أو الجرحى الموجودين داخل المستعمرة لأخذ حاجتها من النيتروجين اللازم لنموها وتكاثرها.

    شركة مكافحة النمل الابيض بالخرج
    شركة مكافحة النمل الابيض بابها
    شركة مكافحة حشرات ببريدة
    شركة مكافحة حشرات بحائل

    ReplyDelete
  3. Nice article. Thanks for the information

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...